کلینیک کاشت ابرو

Wiki Article

برای اینکه کاشت ابرو شما درصد موفقیت بیشتری داشته باشد، نیاز است یک سری آمادگی‌ها را کسب کنید. برخی از نکات با سلامت افراد سر و کار دارند؛ به همین دلیل نباید بدون تفاوت از آن‌ها گذر کرد.

ابروها بعد از کاشت دائمی رشد می‌کنند و می‌توان نسبت به اصلاح آن‌ها قدم برداشت؛ این در حالی است که در کاشت ابرو موقت امکان رشد و اصلاح وجود ندارد و تنها یک شکل ثابت خواهد داشت.

کاشت مو مراقبت مو جوانسازی لیزر موهای زائد جراحی زیبایی تناسب اندام لینک‌های مفید

اگر شما هم قصد دارید بدانید کاشت ابرو برای چه کسانی مناسب نیست، به موارد که در ادامه مطرح کردیم توجه نمایید:

تمام مراحل کاشت ابرو حدود چهار تا هفت ساعت ممکن است طول بکشد. معمولا کاشت ابرو در روش‌های مختلف تنها در مرحله برداشت گرافت با یکدیگر متفاوتند.

از طرفی دیگر برخی از مزیت‌ها در تمامی آ‌ن‌ها یکسان بوده و در همه روش‌ها می‌توان به آن‌ها دست یافت. در زیر به معرفی چند مورد از مهم‌ترین مزایای روش های کاشت ابرو پرداخته‌ایم:

زیباجو ممکن است تا سه روز بعد از کاشت در موضع مربوطه احساس درد داشته باشد. برای کنترل درد می‌توان از داروهای تجویزی توسط پزشک بهره برد. تورم، کبودی و عفونت از دیگر عوارض احتمالی به شمار می‌آیند.

از یک رژیم غذایی سالم پیروی کنید تا مشکلی برای شما حین کاشت یا بعد از آن به وجود نیاید.

تست ادرار: برای پی بردن به بیماری‌های کلیوی و کبدی تست ادرار بسیار ضروری است.

یکی از روش‌های بسیار پر طرفدار در ایران برای کاشت ابرو است و مدت‌ها است که از آن استفاده می‌شود. درد و خونریزی ناشی از هزینه کاشت ابرو این روش بسیار جزئی می‌باشد چرا که دستگاه با دقت و ظرافت بیشتری فولیکول مو را از سر جدا می‌کند.

برای کاشت ابرو نیاز است مراحل گوناگونی پشت سر گذاشته شوند. برای اینکه نتیجه نهایی طبیعی به نظر برسد، متخصصان باید دقت و مهارت بالایی در تمامی مراحل کاشت ابرو داشته باشند.

به‌صورت کلی این روش از هر نظر دردسر کمتری دارد و لازم نیست برای خرید محصولات ابروی گران‌قیمت به خود استرس دهید.

از آنجایی که قسمت اعظم این جمعیت را خانم‌ها تشکیل می‌دهند، طبیعی است که نخواهند جای اسکار ناشی از استخراج نواری فولیکول مو بر روی سرشان باقی بماند.

داروها در کنار تأثیرات درمانی یک سری عوارض نیز از خود نشان می‌دهند. گاهی اوقات این عوارض به حدی شدید هستند که روی ریزش ابروها تأثیر خود را خواهند گذاشت و باعث نازک شدن آن‌ها می‌شوند. در برخی شرایط نیاز است طول دوره درمان تکمیل شود و نمی‌توان جلوی ریزش موها را گرفت.

Report this wiki page