خرید کولر صنعتی آکسیال

Wiki Article

بطور کلی از کولرهای آبی صنعتی می توان برای ایجاد سرمایش در سالن‌ های سرپوشیده ورزشی، مراکز تجاری، فضاهای صنعتی بزرگ و کوچک، کارخانه ‌ها، مراکز تولیدی، مراکز اداری، فرهنگی، آموزشی، کارگاه ‌های صنعتی، آزمایشگاه ها، مراکز درمانی و بیمارستانی، مساجد و حسینیه ‌ها، فضاهای عمومی بزرگ، مرغداری ‌ها، دامداری ها،اماکن مسکونی ادارات و شرکت های مختلف (با متراژ بزرگ) و سایر مکان ‌های مشابه استفاده نمود، همچنین بعضی از کولر های آبی صنعتی پلیمری که جز کولر های صنعتی سلولزی محسوب می گردند دارای قابلیت مصارف صنعتی و خانگی ( محیط های با متراژ بزرگ) نیز می باشند.

کولر صنعتی آندرسم البرز تماس بگیرید کولر صنعتی یا کولر تبخیری چیست؟

توصیه ای که کارشناسان امر می کنند این است که در ابتدای روشن نمودن دستگاه بهتری می باشد چند دقیقه ای اول پمپ آب را روشن نماییم تا پدهای سلولزی خیس شده و مرطوب گردند. سپس الکتروموتور کولر را می زنیم.

کولر صنعتی از جمله مهمترین‌ وسایل سرمایشی موجود در بازار به شمار می‌آیند که میتوان آنها‌ را در تمامی محیط‌های کارگاهی مشاهده کرد. کولر صنعتی آکسیال یکی از محبوب‌ترین مدل‌های کولر صنعتی محسوب میشود که به دلیل مزایای خاص یک انتخاب عالی برای اکثر کاربران است.

در این کولر صنعتی از فن سانتیفیوژ استفاده شده که هوا را به طور مناسب در کانال کولر توزیع می کند ,سانتیفیوژ از نوع صنعتی با پره های فن رو به جلو که از قابلیت آن, تحمل افت فشار بالا حاصل از کانال کشی های طولانی را دارا می باشد.

محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها

علت پاره شدن تسمه انتقال قدرت کولر صنعتی چیست؟ شاید برای شما هم پیش آمده باشد که پس از تعویض تسمه مجددا پاره شود.شاید با خود فک کرده باشید ...

نمونه ای از محیط هایی که به کولرهای صنعتی نیاز دارند، عبارتند از:

کولر صنعتی (کولر آبی صنعتی) برای سوله از مهم ترین کاربرد ها برای این تجهیز است. کولر های صنعتی که در سوله ها استفاده می شوند می توانند از هر دو نوع آکسیال و سانتریفیوژ انتخاب شوند. کولر صنعتی برای سوله با توجه به ابعاد محیطی که در آن قرار می گیرد، انتخاب می شود. این کولر ها توان و قدرت متفاوتی دارند و می توانند به تنهایی یا همزمان با یکدیگر وظیفه خنک کنندگی و تهویه هوای محیط سوله را به عهده بگیرند.

خرید کولر صنعتی آکسیال پدهای سلولزی با ساختار منسجم خود سبب پوشش یکنواخت کل بدنه کولر شده و با قدرت بالای جذب آب می توانند به سرعت هوا را خنک نمایند و دارای طول عمر بالایی نیز هستند.

محصول از قبل به علاقه مندی ها اضافه شده! مشاهده لیست علاقه مندی ها

دمپر کلاجی: از طریق چرخش پروانه، نیروی گریز از مرکز به قطعه ای پلاستیکی (کلاج) منتقل شده و باعث باز شدن دمپر می گردد و با خاموش شدن فن نیروی گریز از مرکز قطع شده و دمپر بسته می شود.

پمپ نیز یکی دیگر از اجزای الکترومکانیکی تعبیه شده بر روی کولر های صنعتی آکسیال اوریاد می باشد که وظیفه دارد رطوبت مورد نیاز سیستم را از تشتک ذخیره گرفته و به پد سلولزی تعبیه شده بر روی دستگاه بدهد.

از این رو در این مقاله به بررسی کولرهای صنعتی پرداختیم....با ما همره باشید....

Report this wiki page