طلایاب

Wiki Article

فرقی نمی کند حرفه ای باشید یا یک فرد معمولی، این برنامه همچنان در هر صورت مفید است.

آیا زمین مرطوب تاثیری در پیدا کردن فلزات مدفون شده دارد!

در بعضی از بخش های هند و پاکستان و اندونزی و مالزی خیلی از افراد هنوز به بانک اعتقادی ندارند و دارایی های خود را به صورت طلا یا نقره در می اورند در گوشه ای امن دفن می کنند که به دلایل مختلف یا خودشان فوت می کنند یا اینکه با بارانهای سیل اسا نشانه های انها از بین می رود و احتیاج به دستگاهی دارند که محل دفن کردن اموالشان را به انها نشان بدهد .

بعد از خرید دستگاه، اگر به هنگام استفاده با هر سوال و یا مشکلی برخورد کردید می‌توانید از راهنمایی‌های لازم و خدمات پس از فروش ما استفاده کنید.

قسمت بالایی سنسور جستجوگر هوشمند دستگاه، شامل ال ای دی هایی است که رنگ نور آنها بر اساس نوع و ماهیت هدف شناسایی شده تغییر می‌کند.

در صورت خرید به شکل غیر حضوری، دستگاه مورد نظر شما به صورت کاملا محرمانه برای شما ارسال خواهد شد و در محل شما صحیح و سالم تحویل داده خواهد شد.

دستگاه گنج‌یاب ممکن است به تنظیمات خاصی نیاز داشته باشد تا به درستی کار کند. در این مرحله، شما باید تنظیمات دستگاه خود را تنظیم کنید تا به بهترین کارایی برسد.

البته موضوع قیمت دستگاه طلایاب کوچک به عنوان قیمت فلزیاب دستی کوچک هم شناخته میشه و همه دنبال این موضوع هستند که هر دو عنوان یکی میباشد.

در صورت برخورد دستگاه با فلزات، تغییراتی در دامنه و یا اختلاف فاز ایجاد می شود؛ این تغییرات را در تصویر زیر که حاصل طلایاب مقایسه ی دو موج اولیه ی ارسالی و موج پسماند است مشاهده می کنید.

نکته: در جستجوی اولیه با استفاده از سیستم دوربرد یا شعاع زن، محل تقریبی هدف با روش چهار طرفه (مربع سازی) و تعیین یک خط فرضی تعیین می‌شود که شامل ترسیم یک مربع کوچک با هدف در مرکز آن است.

آشنایی با دستگاه فلزیاب؛ تاریخچه، ویژگی ها و موارد کاربردی

ساخت و ساز: برای تعیین محل لوله‌ها یا کابل‌های مدفون یا سایر اشیاء فلزی که ممکن است در حین کار ساختمانی با آنها مواجه شوند.

بهترین ردیاب طلا برای خرید دستگاهی است که با مشخصات مورد نیاز جستجوگر مطابقت داشته باشد

دستگاه گنج‌یاب نیاز به باطری دارد تا به منبع تغذیه مستقلی دسترسی داشته باشد. همچنین، شما باید یک آنتن به دستگاه خود نصب کنید تا بتوانید سیگنال‌های فلزی را دریافت کنید. در این مرحله، شما باید باطری و آنتن را نصب کنید.

Report this wiki page