کلینیک زیبایی آرتا بیوتی

Wiki Article

در کنار تغذیه مناسب که به آن اشاره کردیم، ورزش یکی از مؤثرترین روش‌های تناسب اندام و زیبایی بدن است.

بافت در نقطه مورد نظر تا دمای ۶۵ درجه سانتیگراد گرم می شود، گرمای حرارتی با بافت پوست ایجاد می شود که با ایجاد زخم و اصطکاک سلولی باعث تسریع بهبودی می شود و بلافاصله کلاژن را تحریک کرده و موجب تسریع تولید آن می شود.

این نتیجه‌ی تحقیقی است که در سال ۲۰۱۴ در دانشگاه مک‌مستر در انتاریو انجام شده است.

از شامپوی مناسب موی خود استفاده کنید: شامپوهای انواع مختلف مو از جمله موی معمولی، خشک و چرب باهم متفاوت هستند. پس با توجه به نوع موی خود، شامپوی مناسب خریداری کنید.

سلام حقیتا در منابع علمی معتبر چنین مطلبی نوشته نشده خیلی تبلیغات عجیب و غریبی که در کشور می شود را باور نکنید

برای بعضی از پرکننده ها، پوست ابتدا با روش موضعی بی حس می شود. سپس یک جراح زیبایی یا متخصص پوست با یک سوزن، پرکننده را زیر پوست تزریق می کند.

اگر صورت چرب و مستعد آکنه دارید، هر صبح که از خواب بیدار می‌شوید صورتتان را با پاک‌کننده‌ها مثل ژل شست‌وشو یا صابون مناسب بشویید.

عمل مونس پلاستی: مونس به بافت بالایی واژن که دارای مو است، گفته می‌شود. در عمل مونس پلاستی، برآمدگی و افتادگی ناحیه مونس رفع می‌شود.

خانه سبک زندگی مد و زیبایی ۱۰ راهکار مؤثر برای مراقبت از پوست

لیفت با نخ: در این روش جوان‌سازی، از نخ‌های کلینیک آرتا بیوتی سنتر بخیه جذبی استفاده می‌شود و برای لیفت یابالا بردن قسمت‌های مختلف صورت استفاده می‌شود.

زیبایی واژن با تزریق ژل: در این روش از تزریق ژل برای حجم‌دهی و بهبود بافت ناحیه تناسلی استفاده می‌شود.

جراحی بازسازی سینه اغلب در زنانی که تحت ماستکتومی (تخلیه‌ی سینه برای درمان سرطان سینه) قرار می‌گیرند، انجام می‌شود.

المیرا کرم‌نیای‌فر ۱۸ تیر ۱۳۹۸

محصولات بهداشتی بدن از گذشته تاکنون با برندهای مختلف و کاربردهای متفاوتی وجود داشته‌اند. هدف همگی این محصولات زیبایی بدن و مراقبت از پوست، مو، دندان و ناخن است. با گذشت زمان، تنوع و کیفیت محصولات بهداشتی افزایش یافته‌است.

Report this wiki page