بازی های موبایل پرهام

Wiki Article

قلعه‌ای دورافتاده را در نظر بگیرید که نسل‌ها دست به‌دست شده است و شما باید از این قلعه دربرابر راهزن‌ها محافظت کنید. در جریان بازی باید با تله‌گذاری در قلعه خود نیم‌نگاهی هم به قلعه سایر بازیکنان داشته باشید تا با حمله به آن‌ها سکه و تله به‌دست بیاورید.

عنوان مذکور حقیقتا گرافیکی در حد کنسول را به چشمان مخاطب هدیه می دهد ، تجربه ای زیبا و به اندازه ی کافی سخت که قلب شمارا به تپش می اندازد.

نسخه موبایلی تقریبا درست مثل نسخه کامپیوتر و کنسول است. در حقیقت این نسخه از قابلیت کراس‌پلتفرم پشتیبانی می‌کند و شما به لطف این قابلیت می‌توانید با دیگر کاربرانی که در کامپیوتر یا کنسول این بازی را اجرا می‌کنند، بازی کنید. ماینکرفت نه‌تنها یکی از بهترین بازی های چند نفره اندروید بلکه از بهترین بازی‌های سندباکس گوشی به حساب می‌آید.

گرافیک بالای این بازی باعث شده تا فقط گوشی‌هایی با سخت‌افزار قدرتمند بتونن این بازی رو اجرا کنن.

Z wakacji w Chorwacji przywiozłam przepis na linguine bąbelkowe BEZ drożdży i cała rodzina je uwielbia: NIE nasiąka olejem!

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی حضور نقشه‌های محبوب و بزرگ این مجموعه در نسخه موبایل است به شکلی که در ابتدا تعداد نقشه‌های این بازی از نسخه‌ی کنسولی آن بیشتر بود.

به‌دنبال تصادف شخصیت اصلی داستان او به‌اجبار باید به عمارتی متروکه وارد شود. عمارت متروکه داستان در قلب خود خاطراتی را دارد که برای پیدا کردن آن‌ها باید به سراغ دست‌نوشته‌های پخش‌شده در کل عمارت بروید.

بازی های نامبرده ممکن است برای پلتفرم های مختلف عرضه شده باشند ولی نکته ای که باید مدنظر قرار دهید ویدیو فوق بوده است که در این ویدیو کوتاه به بازی هایی که انحصار اندروید هستند اشاره نموده ایم.

در این بازی هم مثل بقیه بازی‌های بتل رویال، هدف زنده‌ موندن تا آخرین زون هست. برای اجرای این بازی پرحجم باید گوشی تلفن همراه قدرتمندی داشته باشین.

دنیای بازی در مجموع از سه رنگ مشکی، سفید و قرمز تشکیل شده است. در حقیقت رنگ سفید زبانه‌‌ای از نور است که راهنما بازیکنان برای پیشروی در بازی محسوب می‌شود و به کمک آن می‌توانید از میان اتاق‌های تاریک عبور کنید.

هرچند شما مجبور نیستید همه‌ی کارها را تنهایی انجام دهید، همیشه افرادی شبیه به شما هستند که میتوانید با آن‌ها متحد شده و یک بازی های جدید موبایل انلاین گروه تشکیل دهید. میتوانید با یکدیگر به ماجراجویی بپردازید و رمز و رازهای پنهان در محیط زیبای بازی را کشف کنید.

پوکمون گو از همان ابتدا از دسترس ایرانیان خارج شد، اما با تغییر آی‌پی می‌توانید این بازی را نیز تجربه کنید.

را نجات داده و قصر را نابود کند. در این بین آلوکارد متوجه می‌شود که ریکتر تسخیر شده است و برای انجام مأموریت‌ خود کاری سخت را در پیش دارند.

بازی های زامبی محور

Report this wiki page